Fundació Fenosa

Política de privacitat i protecció de dades
La Fundació Fenosa compleix totes les normes vigents establertes en el Reglament General de Protecció de Dades (Reglament 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 de abril de 2016).
Les dades que estan sota la nostra responsabilitat son tractades amb seguretat segons les exigències de la llei per garantir la seva confidencialitat.
Les dades personals que ens arribin quedaran incorporades a un fitxer responsabilitat de la Fundació Fenosa.
El mitjà per on es capturen les dades pot ser tant a través de la opció “Contactar”, de la opció “Botiga en línia” i per altres mitjans, com correu electrònic i xarxes socials i altres que es puguin incorporar en un futur.
En qualsevol moment, vostè podrà demanar que les dades emmagatzemades en els nostres fitxers que siguin de la seva propietat, siguin esborrades indicant-ho en un correu electrònic dirigit a:   mail@fundaciofenosa.org