Esdeveniments destacats

.

17-06-2017  al  30-10-2017.
COCO CHANEL-APEL•LES FENOSA

El proper 17 de juny a les 12’30h. la Fundació Apel•les Fenosa inaugura la mostra COCO CHANEL-APEL•LES FENOSA I EL BALLET BACCANHALE, en un acte on celebrarà la concessió del PREMI NACIONAL DE CULTURA 2017 . El Ballet s’ havia d’estrenar a Londres el setembre de 1939, però la declaració de Guerra ho va complicar. Finalment es va estrenar a Nova York al novembre de 1939. Dalí no volia, doncs Chanel no va deixar viatjar el vestuari que ja estava fet. Finalment va ser un èxit a Nova York, i Dalí ho va acceptar. El projecte ha investigat tot el que ja estava fet abans de l’estrena a Nova York, i com Dalí i Chanel ho preparaven, i com Fenosa va col•laborar en els objectes, i com un altre exiliat, Antonio Canovas del Castillo hi va col•laborar. Apel•les Fenosa col•labora en l’execució dels objectes del Ballet al costat de Coco Chanel i d’ aquesta relació neix un amor que els farà conviure junts al mes de setembre de 1939.

Fundació Apel·les Fenosa - c/ Major, 25 - 43700 El Vendrell - Tel. +34 977 15 41 92 - Fax +34 977 15 40 13

megabyte - © 2006 - Administració