Esdeveniments destacats

.

18-11-2017  al  02-03-2018.
APEL·LES FENOSA RETRATS VIUS

La Fundació Apel•les Fenosa presenta a la seva seu del Vendrell l’exposició Apel•les Fenosa, Retrats Vius, que s’inaugurarà dissabte 18 de novembre, a les 12h., i que restarà oberta fins el 30 de febrer de 2018. Un conjunt de 21 retrats fets per Fenosa de persones que encara viuen. La majoria son fets en volum, però també hi ha dibuixos, com els realitzats per la cantant Marina Rossell i el fotògraf Jean-Marie del Moral. La Fundació ha contactat amb tots ells i els ha demanat un record de les sessions de posat, on expliquen els motius i les anècdotes de l’obra. El retratats son : Antoine d’ Albis de la família de porcellanes Haviland, Éric Bungener, l’escriptor Josep Carol, Carmen Bonet, la pianista Évelyne Dubourg, Nathalie Fillon, Magda Gorina Recasens, Edmond de La Haye Jousselin, Eléonore Jaulin, l’escriptor Hugues Labruse,Patricia Martin Recasens, el fotògraf Jean-Marie del Moral, Francesca Patout, l’arquitecte Ricardo Ribas, la cantant Marina Rossell, Maraki . Roulier , Josep Maria Rovirosa, Arnaud Sylvestre de Sacy, Montserrat Miret Nin, i la de més edat de tots, Ursula Prinzhorn, amb més de 101 anys, filla del famós psiquiatra Franz Prinzhorn.

Fundació Apel·les Fenosa - c/ Major, 25 - 43700 El Vendrell - Tel. +34 977 15 41 92 - Fax +34 977 15 40 13

megabyte - © 2006 - Administració